Regulamin OnlyAwp
Napisano 22.Sty.2021, 07:33 PM
&1. Zasady ogólne
1.1 Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz jego regulamin.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.3 Na serwerze zabronione jest używanie jakichkolwiek czheatów/skryptów oraz ich reklamowania.
1.4 Zabrania się reklamowania innych sieci serwerów. Skróty nazw tych sieci również są zabronione.
1.5 Zakazuje się wchodzenia na serwer podczas aktywnego bana.
1.6 Każdy zbanowany ma 24 godziny na odwołanie się od bana.
1.7 Dopuszczalny maksymalny ping wynosi "150ms."
1.8 Serwer nie jest miejscem gdzie wykonywane są wymiany między graczami.
1.9 Zakazane jest posiadanie nicku niewidocznego, wulgarnego, rasistowskiego bądź obrażającego innych użytkowników serwera.
1.10 Zabronione jest używanie awatarów o treści pornograficznej, religijnej , rasistowskiej .itp
1.11 Surowo zabrania się podszywania pod administratorów bądź innych graczy.
1.12 Zakaz wykorzystywania bugów, należy je zgłaszać administracji.
1.13 Wyższa administracja zastrzega sobie "prawo do zbanowania osób, bez podania przyczyny."
1.14 Na serwerze zabronione jest granie z jakąkolwiek blokadą poniżej 100 dni, np. VAC, nawet jeśli dotyczy to innej gry.
1.15 Wyższa administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym momencie bez informowania graczy.
&2. Zasady dot. zakupu usług
2.1 Kupno usługi nie podlega zwrotowi.
2.2 W przypadku otrzymania blokady VAC lub bana na serwerze, administracja nie odpowiada za zakupione usługi.
2.3 Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany w ich umiejętnościach.
2.4 Administracja nie odpowiada za wszelkie problemy z działaniem serwera, które mogą spowodować niedziałanie usługi.
2.5 Administracja nie ponosi odpowiedzialności za pomyłki wynikające z niedokładności zamawiającego. Nie ma wówczas możliwości zwrotu wPLN użytkownikowi, czy zmiany parametrów jego zamówienia.
&3. Zasady dot. rozgrywki i zachowania
3.1 Na serwerze należy wykonywać cele mapy. Zabrania się jakiegokolwiek przeszkadzania w grze.
3.2 Nadmierne kampienie jest niedozwolone.
3.3 Zakaz korzystania z komunikatorów głosowych w celu podawania informacji drużynie przeciwnej.
3.4 Zakaz skakania po drużynach i podawania infa o położeniu graczy.
3.5 Zabrania się jakiegokolwiek wyzywania, poniżania oraz prowokowania innych graczy serwera/administracji.
3.6 Obowiązuje zakaz nadmiernego używania wulgaryzmów.
3.7 Zakazuje się nadmiernego używania mikrofonu, puszczania muzyki, używania bindów, modulatorów głosu, itp.
3.8 Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji lub osoby, które ukończyły 16 rok życia.*
* Nie dotyczy to osób chcących podać info, powiedzieć o problemie z serwerem lub poinformować innych o regulaminie
3.9 Obowiązuje zakaz zmiany drużyny w celu ułatwienia sobie gry.
3.10 Zakazuje się spamowania na czacie.
3.11 Zabronione jest zgłaszanie cziterów na czacie bądź informowanie ich, że wbił administrator serwera. Wszelkie zachowanie łamiące regulamin należy zgłaszać na [email protected]
3.12 Zabrania się wykorzystywania bugów gry lub mapy.
3.13 Zabronione jest utrudnianie pracy administracji.
&4. Taryfikator kar
4.0! Przed otrzymaniem każdej kary wykluczając punkty 4.1 - 4.4 , 4,14 gracz otrzymuje "Ostatnią szanse" w formie upomnienia. Jeżeli gracz po upomnieniu wciąż łamie regulamin dostaje kare zgodnie z taryfikatorem.
4.1 Używanie wspomagaczy - Ban permanentny
4.2 Działanie na szkode serwera - Ban permanentny
4.3 Reklamowanie wspomagaczy - Ban permanentny
4.4 Groźby skierowane w stronę graczy/administracji - Ban permanentny
4.5 Podszywanie się pod graczy/administracje serwera - Kick , Ban od 30min do 7 dni
4.6 Reklamowanie innych serwerów oraz sieci poprzez wiadomości, czat głosowy, nick, awatar lub tag - Kick , Ban permanentny
4.7 Obrażanie innych graczy - Mute od 30min do blokady permanentnej
4.8 Ping powyżej 150ms - Kick , ban od 5 do 30 minut
4.9 Nadużywanie mikrofonu/ brak mutacji - Mute od 30min do 2 tygodni
4.10 Nick/Awatar/Tag niezgodny z regulaminem - Ban od 30min do 7 dni
4.11 Zgłaszanie cheaterów na czacie tekstowym/głosowym - Gag/Mute od 30min do 1 dnia
4.12 Podpowiadanie przeciwnikom - Ban od 1 godz do tygodnia
4.13 Umyślne przeszkadzanie innym - Ban od 15 min do 2 godzin
4.14 Utrudnianie pracy administracji np. Informując gracza łamiącego regulamin o dołączeniu admina - Pełna blokada czatu od 30min do 7dni
4.15 Celowa zmiana drużyny w celu ułatwienia rozgrywki - Ban od 15min do 6 godzin
4.16 Nie wykonywanie celów mapy/kampienie - Ban od 15min do 6 godzin
4.17 Umyślne wykorzystywanie bugów gry/mapy - Ban od 30min do 1 dnia
4.18 Spamowanie na czacie - Gag od 30min do 1 dnia
4.19 Używanie modulatora głosu - Mute od 30min do 1dnia
4.20 Puszczanie bindów, muzyki - Mute permanentny zdejmowany po oficjalnych przeprosinach gracza na forum.
4.21 Prowokowanie graczy/administracji - Mute od 1dnia do 2 tygodni
4.21 Łamanie zasad, które nie zostały opisane w regulaminie, a są uważane za niestosowne - Kara według uznania admina (admin ma obowiązek poinformować o takiej blokadzie rangę wyższą)
1.1 Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz jego regulamin.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.3 Na serwerze zabronione jest używanie jakichkolwiek czheatów/skryptów oraz ich reklamowania.
1.4 Zabrania się reklamowania innych sieci serwerów. Skróty nazw tych sieci również są zabronione.
1.5 Zakazuje się wchodzenia na serwer podczas aktywnego bana.
1.6 Każdy zbanowany ma 24 godziny na odwołanie się od bana.
1.7 Dopuszczalny maksymalny ping wynosi "150ms."
1.8 Serwer nie jest miejscem gdzie wykonywane są wymiany między graczami.
1.9 Zakazane jest posiadanie nicku niewidocznego, wulgarnego, rasistowskiego bądź obrażającego innych użytkowników serwera.
1.10 Zabronione jest używanie awatarów o treści pornograficznej, religijnej , rasistowskiej .itp
1.11 Surowo zabrania się podszywania pod administratorów bądź innych graczy.
1.12 Zakaz wykorzystywania bugów, należy je zgłaszać administracji.
1.13 Wyższa administracja zastrzega sobie "prawo do zbanowania osób, bez podania przyczyny."
1.14 Na serwerze zabronione jest granie z jakąkolwiek blokadą poniżej 100 dni, np. VAC, nawet jeśli dotyczy to innej gry.
1.15 Wyższa administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym momencie bez informowania graczy.
&2. Zasady dot. zakupu usług
2.1 Kupno usługi nie podlega zwrotowi.
2.2 W przypadku otrzymania blokady VAC lub bana na serwerze, administracja nie odpowiada za zakupione usługi.
2.3 Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany w ich umiejętnościach.
2.4 Administracja nie odpowiada za wszelkie problemy z działaniem serwera, które mogą spowodować niedziałanie usługi.
2.5 Administracja nie ponosi odpowiedzialności za pomyłki wynikające z niedokładności zamawiającego. Nie ma wówczas możliwości zwrotu wPLN użytkownikowi, czy zmiany parametrów jego zamówienia.
&3. Zasady dot. rozgrywki i zachowania
3.1 Na serwerze należy wykonywać cele mapy. Zabrania się jakiegokolwiek przeszkadzania w grze.
3.2 Nadmierne kampienie jest niedozwolone.
3.3 Zakaz korzystania z komunikatorów głosowych w celu podawania informacji drużynie przeciwnej.
3.4 Zakaz skakania po drużynach i podawania infa o położeniu graczy.
3.5 Zabrania się jakiegokolwiek wyzywania, poniżania oraz prowokowania innych graczy serwera/administracji.
3.6 Obowiązuje zakaz nadmiernego używania wulgaryzmów.
3.7 Zakazuje się nadmiernego używania mikrofonu, puszczania muzyki, używania bindów, modulatorów głosu, itp.
3.8 Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji lub osoby, które ukończyły 16 rok życia.*
* Nie dotyczy to osób chcących podać info, powiedzieć o problemie z serwerem lub poinformować innych o regulaminie
3.9 Obowiązuje zakaz zmiany drużyny w celu ułatwienia sobie gry.
3.10 Zakazuje się spamowania na czacie.
3.11 Zabronione jest zgłaszanie cziterów na czacie bądź informowanie ich, że wbił administrator serwera. Wszelkie zachowanie łamiące regulamin należy zgłaszać na [email protected]
3.12 Zabrania się wykorzystywania bugów gry lub mapy.
3.13 Zabronione jest utrudnianie pracy administracji.
&4. Taryfikator kar
4.0! Przed otrzymaniem każdej kary wykluczając punkty 4.1 - 4.4 , 4,14 gracz otrzymuje "Ostatnią szanse" w formie upomnienia. Jeżeli gracz po upomnieniu wciąż łamie regulamin dostaje kare zgodnie z taryfikatorem.
4.1 Używanie wspomagaczy - Ban permanentny
4.2 Działanie na szkode serwera - Ban permanentny
4.3 Reklamowanie wspomagaczy - Ban permanentny
4.4 Groźby skierowane w stronę graczy/administracji - Ban permanentny
4.5 Podszywanie się pod graczy/administracje serwera - Kick , Ban od 30min do 7 dni
4.6 Reklamowanie innych serwerów oraz sieci poprzez wiadomości, czat głosowy, nick, awatar lub tag - Kick , Ban permanentny
4.7 Obrażanie innych graczy - Mute od 30min do blokady permanentnej
4.8 Ping powyżej 150ms - Kick , ban od 5 do 30 minut
4.9 Nadużywanie mikrofonu/ brak mutacji - Mute od 30min do 2 tygodni
4.10 Nick/Awatar/Tag niezgodny z regulaminem - Ban od 30min do 7 dni
4.11 Zgłaszanie cheaterów na czacie tekstowym/głosowym - Gag/Mute od 30min do 1 dnia
4.12 Podpowiadanie przeciwnikom - Ban od 1 godz do tygodnia
4.13 Umyślne przeszkadzanie innym - Ban od 15 min do 2 godzin
4.14 Utrudnianie pracy administracji np. Informując gracza łamiącego regulamin o dołączeniu admina - Pełna blokada czatu od 30min do 7dni
4.15 Celowa zmiana drużyny w celu ułatwienia rozgrywki - Ban od 15min do 6 godzin
4.16 Nie wykonywanie celów mapy/kampienie - Ban od 15min do 6 godzin
4.17 Umyślne wykorzystywanie bugów gry/mapy - Ban od 30min do 1 dnia
4.18 Spamowanie na czacie - Gag od 30min do 1 dnia
4.19 Używanie modulatora głosu - Mute od 30min do 1dnia
4.20 Puszczanie bindów, muzyki - Mute permanentny zdejmowany po oficjalnych przeprosinach gracza na forum.
4.21 Prowokowanie graczy/administracji - Mute od 1dnia do 2 tygodni
4.21 Łamanie zasad, które nie zostały opisane w regulaminie, a są uważane za niestosowne - Kara według uznania admina (admin ma obowiązek poinformować o takiej blokadzie rangę wyższą)
![[Obrazek: npsLcWf.png]](https://i.imgur.com/npsLcWf.png)